Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T06:54:18+01:00
1.Część ekwipunku rycerza 5 liter
2.Obok jego smocza jama 5 liter
3.Miłość do ojczyzny 11 liter
4.Słodka dla Rolanda 7 liter
5.Miasto w którym Zbyszko poślubował Danusię 6 liter
6.Zasłania twarz rycerza 9 liter

1 miecz
2grota
3patryjotyzm
4Danusia
5Kraków
6przyłbica
2 2 2
2010-03-12T06:56:40+01:00
1.Kiedy napisano krzyżaków
2.Jak miała na imię księżna
3.Cztan z ...
4.Autor powieści
3.ile stron miałą książka
1 5 1