Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T08:16:54+01:00
Boże Ty dałeś mi największy z możliwych darów-życie. Tchnąłeś je we mnie nie żądając nic w zamian. Dziękuję Ci za nie i obiecuję wystrzegać się nałogów i działań,które mogłyby mi je odebrać. Składam Ci,Panie, dziękczynienie.
17 4 17
2010-03-12T08:47:09+01:00
Panie Boże,dziękuję Ci za cudowny dar życia,którym mnie obdarzyłeś.Za to ,że dałeś mi zdrowie,wspaniałych rodziców oraz możliwość poznawania tajemnicy świata.W podzięce za Twą dobroć obiecuję wystrzegać się zła wszelkiego i dbać o to aby życie,które mi dałeś podobało się Tobie.
32 4 32