Mam prośbę...;]

Niech ktoś mi powie, jak mam zrobić album o Kochanowskim...;/

Potrzebuję, jak najszybciej...;D

Muszą być wszystkie wiadomości o nim, o jego życiu, o jego twórczości itp...^^

Błagam niech ktoś pomoże...;(

Będę bardzo wdzięczna...;))

Z góry dziękuję...^^;)


; ***; ***; ***

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T09:47:29+01:00
Kup sobie skoroszyt i folijki zrób katalog w którym zrobisz podpunkty :
-Biografia
-Edukacja i podróże
-Działalność na polskich dworach
-Czarnolas
-Losy szczątków
-Język Jana Kochanowskiego
-Twórczość

dodaj kilka zdjęć
to jest link morze pomorze
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Kochanowski
2010-03-12T09:48:39+01:00
Na pierwszej tytuł jakiś
na drugiej napisz dzieciństwo i opisz je
na trzeciej o tym jak został poetą
na czwatrej jego dorobek pisarski
na ostatniej śmierć