Odpowiedzi

2009-10-24T16:29:04+02:00
A) (x+1)²-2x²=x²+2x+1-2x²=-x²+2x+1
b) 3(2a+1) (2a-1)=3(4a²-1)=12a²-3
c) (x+8)(x-8)-(x²-8)=x²-64-x²+8=-56 codo tego nie jestem pewna
d) -(x-4)²+(x+4)^2=-(x²-8x+16)+x²+8x+16=-x²+8x-16+x²+8x+16=16x
e) (x+1)²/2+1/2(2x-1)²=
w e nie wiem o co chodzi z "/" czy onaznacza pierwiastek czy ułamek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T16:31:28+02:00
A) (x+1)²-2x²=x²+2x+1-2x²=-x²+2x+1
b) 3(2a+1)(2a-1)=3(4a²-1)=12a²-3
c) (x+8)(x-8)-(x²-8)=x²-64-x²+8=-56
d) -(x-4)²+(x+4)²=-(x²-8x+16)+x²+8x+16=-x²+8x-16+x²+8x+16=16x
e) (x+1)²/2+½(2x-1)² = (x²+2x+1)/2+½*(4x²-4x+1) = ½x²+x+½+2x²-2x+½ = 2½x²-x+1

Ten przykład e nie jest n 100% dobrze po nie wiadomo jak to czytać. Czy jako całość ułamek czy co.. dobrze by było wprowadzać nawiasy przy takich zapisach. Ale reszta na pewno jest dobrze ;)
1 5 1