Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T12:21:08+01:00
Hej :)
-warunki ekonomiczne
-brak zaplecza socjalnego dla matek pracujących
-bezrobocie
-niż demograficzny z poprzednich lat
-emigracja zarobkowa:)
1 5 1
2010-03-12T12:22:40+01:00
Ludzie w Polsce liczą się z kosztami jakie potrzebne są na wychowanie dziecka. Szkoła jest darmowa, ale potem za szkoły wyższe trzeba płacić. Rodzice mogą nie mieć stałej pracy, a dofinansowania nie zawsze dużo pomagają. Także w Polsce doszło do zmiany struktury gospodarki. Ma też wpływ nieustabilizowane życie mieszkańców brak stałego schronu, a także małe zarobki na wychowanie dzieci.

2010-03-12T12:25:43+01:00
1. wzrost świadomości planowania rodziny
2,wysoki stopień bezrobocia
3.powszechnie akceptowany model rodziny 2+1 lub 2+2
4. starzenie się społeczenstwa
5.spadek stopy urodzen wzrost stopy zgonów
6. migracja społeczeństwa