Odpowiedzi

2010-03-12T12:32:58+01:00
Hej:)
Podstawowy argument udowodniony z punktu widzenie medycyny to to ,ze
śmiech to zdrowie:)
gdy sie smiejemy pracuje cala przepona
czujemy sie rozluznienie i wiecej wiadomosci przyswajamy
latwiej sie uczymy
po drugie łatwiej zapamiętujemy dowcipy więc jeśli uczymy się i
nas to bawi to tez łatwiej zapamiętać :)
można uczyć sie przez zabawe:)
Śmiech moze byc nauke dlatego ze kojarzy sie z beztroską
a brak problemu to jasny umysł:)
pozdr:
1 5 1
2010-03-12T12:33:03+01:00
Śmiech może być nauką ponieważ:
1) Gdy śmiejesz się z innymi sprawiasz im radość życia i uczysz ich, że właśnie śmiech jest dobrą relacją miedzy ludźmi.
2) Odrabiając lekcje, najlepiej jest śmiać się przy tym, ponieważ najwięcej się wtedy zpamiętuje, a także łatwiej i radośniej jest przyswajać naukę.
3) Śmiech wydłuża nasze życie.
4) Śmiech pozwala nam zrozumieć wiele zjawisk z naszego otaczjącego nas świata.
5) Śmiech uczy Nass przez żarty akceptować i poprawiać swoje żarty. Uczy nas także śmiania się z samego siebie.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T12:36:22+01:00
1. Po przez śmiech możemy określić spontaniczność drugiego człowieka, odczytać jego osobowość- a czasem wnętrze.
2. Śmiech wydłuża życie.
3. Przez humor, żarty najłatwiej jest dotrzeć do człowieka( krytykując jego wady pośrednio, a nie wprost) np. w satyrach czy we fraszkach (Krasickiego).
4. Komizm sytuacji - „I śmiech niekiedy może być nauką”, a nie tylko suche, treściwe fakty historyczne, które odstraszają samą ilością tekstu.
5. Bez śmiechu żyć się nie da dlatego ludzie wymyślają dowcipy, są one integralna częścią naszego życia.
6. Fundacja Dr Clown- leczy dzieci w szpitalach po przez śmiech akcja zaczarowany nosek:)

Jednym słowem mówiąc - śmiech - PSYCHOLOGIA -PSYCHIATRIA- SOCJOLOGIA - LITERATURA...itd