Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T12:37:50+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
C3H8 + 5 O2----->3 CO2 + 4 H2O
2 C3H8 + 7 O2----->6 CO + 8 H2O
C3H8 + 2 O2----->3 C + 4 H2O
2010-03-12T12:39:51+01:00
Dwutlenek węgla
C₃H₈ + 5O₂ - 3CO₂ + 4H₂O

Tlenek węgla
C₃H₈ + 7/2 O₂ - 3CO + 4H₂O /2
2C₃H₈ + 7O₂ - 6CO + 8H₂O

Sadza
C₃H₈ + 2O₂ - 3C + 4H₂O

Proszę o naj :)
2010-03-12T12:40:14+01:00
1. Spalanie całkowite.
C₃H₈ + 5O₂ --> 4H₂O + 3CO₂
2. Półspalanie.
2C₃H₈ + 7O₂ --> 8H₂O + 6CO
3. Spalanie z wydzieleniem sadzy.
C₃H₈ + 2O₂ --> 4H₂O + 3C