Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T12:34:50+01:00
Promienie świetlne przechodzące przez rogówkę i źrenicę ulegają załamaniu w soczewce , które skupia je na siatkówce. Obraz powstający na siatkówce jest rzeczywisty, pomniejszony i odwrócony . ; )
35 4 35
2010-03-12T12:38:47+01:00
Promienie świetlne przechodzące przez ROGÓWKĘ i SOCZEWKĘ ulegają załamaniu w SOCZEWCE które skupia je na SIATKÓWKE . Obraz powstający na SIATKÓWCE jest rzeczywisty, POMNIEJSZONY i ODWRÓCONY !
:D
18 4 18