Odpowiedzi

2010-03-12T12:57:07+01:00
Zależy pod jakim kątem patrzeć. Zabił on przecież hrabiego Horeszkę co sprawiło że Gerwazy kiedy tylko mógł mordował któregoś z Sopliców. Jednak Jacek Soplica ratuje ostatniego z Horeszków ( chociaż po kądzieli). Nie próbuje tym jednak zmazać swych win. Wie co zrobił i za to nie oczekuje przebaczenia choć przyjmuje przebaczenie od Gerwazego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T13:01:04+01:00
No hejka już odpowiadam
Jackowi Soplicy można to wybaczyć ponieważ mimo własnych nieszczęść potrafił się zrehabilitować walczyć za swój kraj jego słowa brzmiały ,,Biłem się za kraj; gdzie? Jak ? zmilczę; nie dla chwały Ziemskiej biegłem tylekroć na miecze, na strzały. Milej sobie wspominam, nie dzieła waleczne I głośne, ale czyny ciche, użyteczne, ....” poświęcił swoje życie ojczyźnie ;)
mam nadzieje że choć troszkę pomogłam ;) papa