Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T13:30:24+01:00
Ułóż dialog w którym zastosujesz wszystkie podane wyrazy:hej,czy,och,naprawdę,nawet,chyba,tylko,hm,

- hej . co u Ciebie .?
- hmm , nawet dobrze tylko nie najlepiej się czuję .
- och , przykro mi . idziesz dzisiaj do kina ?
- chyba raczej nie .
- dlaczego . ?
- ponieważ idę z tym nowym chłopakiem od nas z klasy do kina .
- naprawde ?
- tak . czy wiesz już w co się ubrać ?
- tak , już wszystko zapalnowałam tylko martwię się , że go znaudzę :)
- napewno nie , zobaczysz , że będzie miło .
- mam nadzieję , muszę iść , do zobaczenia .
- do zobaczenia ; *
4 4 4
2010-03-12T13:38:16+01:00
- O! Hej Aga! Co tam?
- Hm. Czy my się znamy?
- Naprawdę mnie nie pamiętasz? Spotkaliśmy się w tamtym roku. Na koloni w Trójmieście.
- Och! Piotrek! Pamiętam cię! Nawet nie wiesz jak długo szukałam do ciebie jakiegoś kontaktu, ale niestety nie znalazłam.
- To tak jak ja. Szukałem wszędzie. I nic nie mogłem znaleźć.
- Ale nareszcie się spotkaliśmy! To jest chyba najważniejsze.
- Jak chyba??? Na pewno! Bardzo się cieszę, że cię widzę!
- Oj przepraszam. A co ty tu w ogóle robisz? Przecież nie jesteś stąd.
- A przyjechałem ze szkoła, ale tylko na kilka godzin i ruszamy dalej.
- Szkoda. O. Już cię wołają.
- No. Muszę iść.
- To daj mi chociaż swój numer! Zadzwonię jak tylko będę mogła.
- Dobrze. Ale za to musisz mnie uściskać na pożegnanie. Papa!
- No cześć.
6 3 6