Odpowiedzi

2010-03-12T13:24:34+01:00
Ponieważ żeby on pomógł nam w pokucie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T13:26:11+01:00
Prosimy Go o pomoc aby pomógł nam w przystąpieniu do tego sakramentu,wybaczył grzechy, a także aby nam pomógł nie wstydzić sie swoich grzechów.
6 4 6
2010-03-12T13:27:34+01:00
Gdy przystępujemy do spowiedzi prosimy boga aby pomógł nam w żałowaniu z nasze czyni i żeby nie popełniać tych samych!
1 5 1