Odpowiedzi

2010-03-12T13:48:54+01:00
Dialog dla słów jest mozliwy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T13:49:52+01:00
Wg mnie mozliwy jest dialog bez słów.Dialog? Czym my, ludzie, bylibyśmy bez dialogu? Do czego byśmy doszli? Żadna wiedza, prawdy życiowe czy doświadczenie nie mogłoby zostać przekazane. Zniknęłyby wszystkie definicje kultury, traktujące ją jako coś wyuczonego. Ba! Podejrzewam, że nie byłoby żadnej kultury, bo jak?
Są niemi, owszem, jednak oni są w stanie prowadzić dialog, mimo że bez słów. Mają swój język. Więc nawet nie możemy powiedzieć: e tam, popatrz na głucho-niemych, przecież słowa z siebie nie wydusi, a żyje i kultura ma się dobrze. Ma się dobrze,
6 4 6
2010-03-12T14:06:02+01:00