Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T14:16:09+01:00
1. Uczęszczać w Mszach Świętych ,głosić Słowo Boże niewierzącym i nawracać ich do wiary, modlić sie za zmarłych, przyjmować regularnie sakramenty św.

2.To oznacza,ze trzeba być nadzieją, czyli dokładniej mówiąc głosić Dobrą Nowinę ludziom niewierzącym, ale tajże wierzącym, w ten sposób będziemy jakaś nadzieja na poznanie nauki o Chrystusie , a także głoszenia jej innym! xd

1.Nie zaniedbywać obowiązków chrześcijanina ( wymienione wyżej w 1 punkcie ) . Na Mszach Św. uwarzać i rozważać później Słowo Boże przekazane przez kapłana. Zastanawiać sie nad swoim postępowaniem czyli np. zastanowić sie czy jak cos robimy czy robimy to dobrze (chodzi o to czy dobrze postępujemy jako chrześcijanin) . Powinniśmy także nigdy nie odmawiać pomocy bliźnim.

myslę że ci tyle wystarczy a jak nie to jeszce napisz.! ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T15:03:48+01:00
1. Uczęszczać w Mszach Świętych ,głosić Słowo Boże niewierzącym i nawracać ich do wiary, modlić sie za zmarłych, przyjmować regularnie sakramenty św.
Tylkko tyle wiem