Odpowiedzi

2009-10-24T16:30:50+02:00
1.
p
f
p
p
f
p

2. zoologia, morfologia, botanika, ekologia, anatomia, cytologia
3. 1. morfologia
2. atlas
3. systematyka
to na pewno dobrze bo pamietam ze sie zglosilam z i dostalam 5 z pracy domowej z tego tematu;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T16:31:31+02:00
Zad 1
- cytologia
-histologia
anatomia
-genetyka

zad 2
podkreśl
samec zyrafy, zwierze to , 4 metry wzrostu, a waży około 700 kilogramów , będą pałaszować pokarm pochodzący z nadmorskich lasów, wody nie bedzie trzeba nosić tym najwyższym ssaką, bo w żyrafarni są samoobsługowe poidełka


zad 3
ekologia
1 1 1