Odpowiedzi

2010-03-12T14:25:22+01:00
Nie wolno kłamac ponieważ mogą być z tego same kłopoty. Przez nawet drobniutkie kłamstewko możemy stracic zaufanie najbliższych nam osób które myślą o nas jak najlepiej. Kłamstwo ma krótkie nogi i napewno się wyda to co ktoś zrobił. Dlatego właśnie uważam że nie wolno kłamać.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T14:32:18+01:00
-każde kłamstwo jest naganne względem drugiej osoby
-kłamiąc można urazić druga osobę
-kłamstwo jest grzechem
-zawsze wcześniej czy później wychodzi na jaw
-przez kłamstwo można stracić zaufanie drugiej osoby

myślę ze pomogłam :)
liczę na naj. :**

11 3 11