Odpowiedzi

2010-03-12T14:28:38+01:00
Pamiętnik, to taki zeszyt w którym można opisywać swoje przemyślenia, można pisać codziennie jak minął nam kolejny dzień, lub pisać w nim rzeczy, o których nikomu nigdy byśmy nie powiedzieli, a chcielibyśmy je z siebie wyrzucić.
2010-03-12T14:29:05+01:00
Gatunek literacki. Narrator opisuje w nim wydarzenia, w których uczestniczył lub był ich świadkiem. Opowiada o sytuacjach z dystansu czasowego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:02:17+01:00
Pamiętnik to taki notatnik (niekiedy zeszyt) w którym zapisujesz wszystkie swoje myśli . Ludzie ( najczęściej dziewczyny ) zamykają go na kłódkę, aby niKt nie przeczytał ich najskrytszych tajemnic. Jest takie powiedzenie " można okłamywać swoich przyjaciół, ale nigdy pamiętnik " . Czasami Ludzie którzy przestają w pewnym momencie opisywac w nim swoje myśli i chowają go do pudełka z pamiątkami. Po latach otwierają to pudełko i przypominają sobie " tamte czasy " ;)




mam nadzieję ze pomogłam ;)