Odpowiedzi

2010-03-12T14:30:45+01:00
A)
V= a x b x c
V= 6 x 3 x 9 = 162cm (sześcienne)
B)
60cm= 6dm
V= 6 x 6 x 4,2 = 151,2 dm(sześcienne)
C)
V= 2 x 0,4 x 0,28= 0,224m(sześcienne)
2,8dm= 0,28m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T14:31:46+01:00
A) a=6cm, b=3cm, c=9cm
6cmx3cmx9cm
V=6*3*9=162cm³
Pp=2*3*6+2*3*9+2*6*9=198cm²

b) a=6 dm , b=60cm c=4,2 dm.
6dmx6dmx4,2dm
V=6*6*4,2=151,2dm³
Pp=4*6*4,2+2*6*6=172,8dm²

c) a=2m ,0,4m, c=2,8dm.
20dmx4dmx2,8dm
V=20*4*2,8=224dm³
Pp=2*20*4+2*20*2,8+2*4*2,8=294,4dm²