Odpowiedzi

2009-10-24T16:36:46+02:00
A)(⅓)²*(1/9)=(30)⁻⁴
b)(-3)⁴=-[-(3⁴)]
c)1/27*9²=3¹
d)81²= 3⁸
1 5 1
2009-10-24T16:37:38+02:00
A)(⅓)²*(1/9) = 3⁻²*3⁻² = 3⁻⁴
b)(-3)⁴ = 3⁴
c)1/27*9² = 3⁻³*(3²)² = 3⁻³*3⁴ = 3¹
d)81² = (3⁴)² = 3⁸
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T16:37:48+02:00
A) (1/3)²*(1/9)=
=(1/3)²*(1/3)²=
=(1/3)⁴= 3⁻⁴

b) (-3)⁴= 3⁴

c) 1/27*9²=
=(1/3)³*(3²)²=
=(1/3)³*3⁴=
=3⁻³*3⁴= 3

d) 81²= (3⁴)²= 3⁸
1 5 1