Odpowiedzi

2010-03-12T14:34:32+01:00
Bój się w styczniu wiosny, bo marzec zazdrosny

czasem luty się zlituje, że człek niby wiosnę czuje; ale czasem tak się zżyma, że człek prawie nie wytrzyma

ile w marcu dni mglistych, tyle w żniwa dni dżdżystych

choć już w kwietniu słonko grzeje, nieraz pole śnieg zawieje

gdy kukułka w maju, spodziewaj się urodzaju

czerwiec daje dni gorące, kosa brzęczy już na łące

gdy w lipcu świeci słońce to plaże są gorące

czego sierpień nie dowarzy, wrzesień tego nie doparzy

gdy wrzesień bez deszczów będzie, w zimie wiatrów pełno wszędzie

gdy październik ciepło trzyma, zwykle mroźna bywa zima

jaka pogoda listopadowa, taka i marcowa

jeśli w grudniu często dmucha, w marcu i kwietniu będzie plucha

Dasz naj...??
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T14:34:53+01:00
Styczeń
gdy w styczniu deszcz leje, złe robi nadzieje
luty
jeśli ci jeszcze nie dokuczył luty, to pal dobrze w kominie i miej kożuch suty
marzec
ile w marcu dni mglistych, tyle w żniwa dni dżdżystych
kwiecień
choć już w kwietniu słonko grzeje, nieraz pole śnieg zawieje
maj
w maju wieje, trochę pada, coraz bliżej listopada
czerwiec
czerwiec daje dni gorące, kosa brzęczy już na łące
lipiec
gdy w lipcu świeci słońce to plaże są gorące
sierpień
sierpień, ten spoczynku nie chce dać, bo każe orać i siać
wrzesień
gdy wrzesień bez deszczów będzie, w zimie wiatrów pełno wszędzie
październik
gdy październik ciepło trzyma, zwykle mroźna bywa zima
listopad
jaka pogoda listopadowa, taka i marcowa
grudzień
jeśli w grudniu często dmucha, w marcu i kwietniu będzie plucha
4 4 4
2010-03-12T14:35:16+01:00
Gdy w styczniu deszcz leje, złe robi nadzieje
luty w lód okuty
jeśli w maju grzmot, rośnie wszystko w lot
czerwiec stały, grudzień doskonały
w lipcu upały, styczeń mroźny cały

sierpień, ten spoczynku nie chce dać, bo każe orać i siać
we wrześniu tak jak w sierpniu tylko dni są krótsze
w październiku myśli z ptakami na południe odlatują
jaka pogoda listopadowa, taka i marcowa
jeśli w grudniu często dmucha, w marcu i kwietniu będzie plucha