Odpowiedzi

2010-03-12T14:39:29+01:00
Głosić im Słowo Boże i pomagać pogłębiać wiarę. Zachęcać do uczestnictwa we Mszach Świętych, a także słuchania kazania i rozważanie tego słowa.
2010-03-12T14:53:48+01:00
Możemy im pomuc isić do kosicioła i wysłuchać słowa bożego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:04:07+01:00
Zachęcać do częstej spowiedzi oraz udziału we Mszy Świętej, a także obecnie do drogi krzyżowej ( wspólnie chodzić do kościoła i modlić się) Pokazywać jak dobrze jest czynić dobro np. przez pomoc bliźnim. :]