Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T14:41:22+01:00
A) -6u+12w-9y+6=3(-2u+4w-3y+2)
b)-9+18a-27b+36c=9(-1+2a-3b+4c)
c)-x-1,5y-7,5z= 1(-x-1,5y-7,5z)
d)-3,5a+10,5ab-17,5ac= 3,5a(-1+3b-5c)
2010-03-12T14:42:13+01:00
A) -6u+12w-9y+6=3(-2u+4w-3y+2)
b)-9+18a-27b+36c=9(-1+2-3b+4)
c)-x-1,5y-7,5z= to chyba będzie tak samo lub z 1 przed nawiasem
d)-3,5a+10,5ab-17,5ac=3,5(-1a+3ab-5ac)
2010-03-12T14:42:17+01:00
A)3(-2u+4w-3y+2)
b)9(-1+2a-3b+4c)
c)1(-x-1,5y-7,5z)
d)3,5a(-1+3b-5c)