Witaminy K i B12 powstają w jelicie grubym dzięki działalności bakterii odżywiających się niestrawionymi resztkami pokarmu. Wyjaśnij, dlaczego stosowanie antybiotyków może spowodować niedobór tych witamin w organizmie.

Będę wdzięczna :)

3

Odpowiedzi

2009-10-24T16:32:05+02:00
Antybiotyki wyniszczają organizm i wypłukują z nich niektóre witaminy.
1 5 1
2009-10-24T16:32:07+02:00
Moim zdaniem dlatego,że antybiotyk oczyszcza organizm oraz niszczy bakterie....
Ale nie jestem pewna...Ja mam tak napisane w ćwiczeniówce i nauczyciel się nie czepiał....
Pozdrawiam:)))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T16:32:46+02:00
Dlatego,że antybiotyki niszczą wszystkie bakterie,zarówno saprofityczne jak i chorobotwórcze.
1 4 1