Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T14:42:19+01:00
Znaczy to że gdy coś powiemy np. Nienawidzimy kogoś odwróci się to na nas w poważniejszy sposób.

(Tak nam tłumaczyła pani)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T14:43:36+01:00
Zanaczy to że jezeli powiesz coś bezmyślnego (mściwego,głupiego,obraźliwego...) to tego konsekwencje będą cięższymi słowami niż twoje chodzi o to że nie warto bezmyslnie pleśc.
2010-03-12T14:48:25+01:00
Sensy tego przysłowi mogą byś rózne np.gdy jestes np.biedna to np. z pracy wrócisz bogata itp., jak coś powiesz to do Ciebie wróci ze zwiększoną siłą