Wypisz wszystkie ułamki o mianowniku nie większym niż 100, równe danemu ułamkowi.
a)7/9...........................................................................
b)4/15.........................................................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T14:47:21+01:00
A) 14/18 ; 21/27 ; 28/36 ; 35/45 ; 42/54 ; 49/63 ; 56/72; 63/81 ; 70/90 ; 77/99.
b) 8/30 ; 12/45 ; 16/60 ; 20/75 ; 24/90.
103 4 103
2010-03-12T14:47:39+01:00
7/9=14/18, 21/27, 28/36, 35/45, 42/54, 49/63, 56/72, 63/81, 70/90
77/99

4/15= 8/30, 12/45, 16/60, 20/75, 24/90
58 4 58
2010-03-12T14:48:53+01:00
7/9 to 14/18, 21/27, 28/36, 35/45, 42/54, 49/63, 56/72, 63/81, 70/90
a 4/15 to 8/30, 12/45, 16/60 20/75 24/90
40 3 40