Z kąd ściągne śpiew ptaków może być śpiew ptaków + fortepian
Z kąd ściągne śpiew ptaków może być śpiew ptaków + fortepian lub inny instrumęt albo sam śpiew

lepszą jak będzie najleprze np jak a z wyrzuty da się ścągnać http://ansia95.wrzuta.pl/audio/8QoMOi3dY8s/ptaki_i_fortepian

2

Odpowiedzi

2010-03-12T15:00:19+01:00
Jak masz strone do góry napisaną to skasuj audio i napisz tam sr/f i enter
np;
to jest strone przed http://w298.wrzuta.pl/audio/2cjzuKnp18I/owl_city_-_on_the_wing
a tak po http://w298.wrzuta.pl/sr/f/2cjzuKnp18I/owl_city_-_on_the_wing
oki to wszystko
zwróć uwage na sr/f
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:02:55+01:00
Jeśli chcesz sciagnac z wrzuty to pod piosenka masz link do pliku.Otwierasz nowa karte i wchodzisz na zrzuta.eu .Kpoiujesz link z wrzuty i wklejasz w odpowiednie miejsce na zrzuta.eu
Jesli dobrze cie zrozumialamto tym sposobem sciagniesz piosenke,pozdrawiam ;);*