Napisz:
a) oficjalne zaproszenie dla burmistrza (wójta) na otwarcie basenu przy waszej szkole (4 LINIJKI)

b) nieoficjalne zaproszenie dla kolegów na zawody pływackie na szkolnym basenie
(4LINIJKI)

OCZYWIŚCIE DAJĘ NAJ I 5 GWIAZDEK PROSZĘ NA DZISIAJ :)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T15:02:27+01:00
A) oficjalne zaproszenie dla burmistrza (wójta) na otwarcie basenu przy waszej szkole (4 LINIJKI) b

Zaproszenie!
Szkoła gimnazjalna w Krakowie ma zamiar zaprosić Pana na otwarcie basenu koło naszej szkoły. Część oficjalna odbędzie się w sobote tj. 4 maj o godzinie 18 w naszej szkole ( Kraków ul.Panska 152 a)
Serdecznie zaprasza : społeczność szkolna

b) nieoficjalne zaproszenie dla kolegów na zawody pływackie na szkolnym basenie

Zaproszenie!
Mamy zaszczyt zaproscic wszystkich chetnych na zawody plywackie w naszej szkole- z racji otwarcia basenu. Zawody odbeda sie 12 kwietnia o godzinie 13 w naszej szkole ( Krakow ul. Polna 12 a) Wstęp wolny
Serdecznie zapraszamy: grono szkolne od basenu
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T15:10:07+01:00
A)
Szanowny Burmistrzu!
Z przyjemnością chcielibyśmy zaprosić Pana na otwarcie basenu przy Szkole(tu wpisz rodzaj szkoły, np. gimnazjalnej) nr(tu wpisz numer szkoły) w (tu wpisz miasto, w którym znajduje się twoja szkoła). Chcielibyśmy też, aby to Pan przeciął wstęgę otwierającą go. Byłoby dla nas zaszczytem, gdyby Pan pojawił się na tej uroczystości. Będzie poczęstunek i miłe towarzystwo. Serdecznie zapraszamy!
Uczniowie szkoły (tu wpisz numer szkoły).

b)
Hej, Koledzy!
Dobrze pływacie? Chcecie zdobyć nagrodę? Jeśli odpowiedzi na te pytania brzmią "tak", przyjdźcie na zawody pływackie w naszej szkole!
Data: 25 marca 2010r.
Godz: 17:30
Style i liczba torów do przepłynięcia:
kl. 1 - 1 basen stylem dowolnym(kraulem)
kl. 2 - 1 basen stylem dowolnym(kraulem)
kl. 3 - 2 baseny stylem dowolnym(kraulem)
kl. 4 - 2 baseny stylem dowolnym(kraulem)
kl. 5 - 4 baseny stylem zmiennym(kraul i grzbiet)
kl. 6 - 4 baseny stylem zmiennym(kraul i grzbiet)
Zapraszamy!

życzę dobrej ocenki;** powodzenia!;)
25 2 25