Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:04:18+01:00
- sprzątanie pokoju ;p
- ścieranie kurzu
- odśnieżanie
- tłumaczenie czegoś przez nauczyciela kilka razy
- wychowywanie dzieci
- pranie
- wydalanie
6 3 6
2010-03-12T15:07:09+01:00
Np. Gdy nauczyciel tłumaczy 10 razy coś dzieciom, a one dalej tego nie rozumieją...
np.koszenie trawy
np.odśnieżanie

licze na max :)
4 3 4
2010-03-12T15:14:33+01:00
Hmm, np:
- praca sprzątaczki szkolnej
- praca ludzi, którzy zamiatają chodniki itp
- czasami praca nauczyciela w szkole
3 3 3