Zad 1 wpisz odpowiednie liczby
1cm= mn 1m = cm
1mn = cm 1 cm = m
7mn = cm
8cm 5 mn= cm
13mn= cm
32 cm= m
2m 35cm= m
3 m 4cm= m
1dm= cm
1cm= dm
3cm= dm
5dm 7cm= dm
28cm= dm
1km= m
1m= km
154m= km
42km 50m = km
1 km 1m= km

zad2 uzupełnij

1dag= g
1g= dag
8g= dag
15dag 7g= dag
25g= dag

1kg= dag
1dag= kg
78 dag =kg
106 gag= kg

1t= kg
1kg= t
124kg= t
1035kg= t
2t 9kg= t

1kg= g
1g= kg
208g= kg
3kg 62g= kg
1002kg= kg

3

Odpowiedzi

2010-03-12T15:15:50+01:00
Zad.1
1cm= 10mm
1mm = 0,1cm
7mm = 0,7 cm
8cm 5 mn= 8,7cm
13mm= 1,3cm
32 cm= 0,32m
2m 35cm= 2,35m
3 m 4cm= 3,04m
1dm= 10cm
1cm= 0,1dm
3cm= 0,3dm
5dm 7cm= 5,7dm
28cm= 2,8dm
1km= 1000m
1m= 0,001km
154m= 0,154km
42km 50m = 42,05km
1 km 1m= 1,001km

zad2
1dag= 10g
1g= 0,1dag
8g= 0,8dag
15dag 7g= 15,7dag
25g= 2,5dag

1kg= 100dag
1dag= 0,01kg
78 dag =0,78kg
106 dag= 1,06kg

1t= 1000kg
1kg= 0,001t
124kg= 0,124t
1035kg= 1,035t
2t 9kg= 2,009t

1kg= 1000g
1g= 0,001kg
208g= 0,208kg
3kg 62g= 3,062kg
1002kg= 1002kg

Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam !!!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:17:53+01:00
Zad1
1cm=10mm
1m=100cm
1mn =0,1 cm
1 cm =0,01 m
7mn =0,7 cm
8cm 5 mn=8,50 cm
13mn= 1,3cm
32 cm=0,32 m
2m 35cm=2,35 m
3 m 4cm=3,4 m
1dm= 10cm
1cm= 0,1dm
3cm= 0,3dm
5dm 7cm=5,7 dm
28cm=2,8 dm
1km=1000 m
1m=0,001 km
154m=0,154 km
42km 50m =42,052 km
1 km 1m=1,001 km
zad2
1dag=10 g
1g= 0,1dag
8g= 0,8dag
15dag 7g=15,7 dag
25g=2,5 dag

1kg=100 dag
1dag=0,01 kg
78 dag = 0,78kg
106 gag= 1,06kg

1t= 1000kg
1kg= 0,001t
124kg= 0,124t
1035kg= 1,035t
2t 9kg= 2,009t

1kg= 10000g
1g= 0,0001kg
208g= 0,0208kg
3kg 62g= 3,062kg
1002kg=1002 kg
4 4 4
2010-03-12T15:28:40+01:00
Zad 1
10mm 100mm
0,1 cm 0,01m
0,7cm
8,5cm
1,3 cm
0,32m
2,35m
3,04m
10cm
0,1dm
2,8dm
1000m
0,001km
0,154km
42,050km
1,001km
zad 2
10g
0,1 dag
0,8dag
15,7dag
2,5dag
100dag
0,01kg
0,78kg
100,06kg
1000kg
0,001t
0,124t
1,035t
2,009t
1000kg
0,001kg
0,208kg
3,062kg
1002kg

jest dobrze. sprawdzone przez dorosłego
1 5 1