Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T16:46:55+02:00
A) między 2 i 3 leżą pierwiastki kwadratowe z 5, 6, 7, 8
b) między 5 i 6 leżą pierwiastki kwadratowe z 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35
c) między 7 i 9 leżą pierwiastki kwadratowe z 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80
d) między 10 i 10,5 leżą pierwiastki kwadratowe z 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110
2009-10-24T16:50:20+02:00
A)√5,√6,√7,√8
b)√26,√27,√28,√29,√30,√31,√32,√33,√34,√35
c) od pierwiastka z 50 do pierwiastka z 80
d) √101,√102,√103,√104,√105,√106,√107,√108,√109,√110