W którym przykładzie niepoprawne dodano wyrazy podobne??
A)xdo potęgi2+2xy-y2+2xdo potęgi2-2xy+y2=3xdo potęgi2
b)2a-b+3a-2b=5a-3b
c)ab+c-ba -2c=-c
d)x do potęgi2+2x+7-xdo potęgi2-3x+3=x+10
2) dla x=0,2iy=1/2wartość liczbowa sumy2x-4y+3y+3x-5y+1 jest równa A)-8,2 b.3 c -3,2 d)-1,2 napiszcie całe równanie błagam POMOCY!!!!!daję naj !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:29:00+01:00
D)x do potęgi2+2x+7-xdo potęgi2-3x+3= -x + 10

2.
2x-4y+3y+3x-5y+1= 5x - 6y +1 = 1 - 3 + 1 = -1
14 4 14
2010-03-12T15:44:10+01:00
A) dobrze
b) dobrze
c)dobrze
d) zamiast x+10 powinno być -x+10 ;)
11 4 11