Odpowiedzi

2010-03-12T15:28:15+01:00
Należy ustępowac miejsca starszym osobom.
Należy przestrzegac zasad przewoznika.
Urządzenia należy szanowac
Trzeba byc kultularym.
Gdy wysiądziemy z ałtobusu nie przechodzimy na druga stronę zaraz za nim , tylko na pasach w bezpiecznym miejscu.
1 5 1
2010-03-12T15:32:36+01:00
Należy przestrzegać wszystkich przepisów drogowych.
W np. autobusach należy:
- zachowywać się kulturalnie,
- nie niszczyć ich,
- dbać o nie,
- ustępować miejsce starszym i niepełnosprawnym osobom,






1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:35:48+01:00
Drodzy koledzy i koleżanki ! Mam tu dla was rady jak należy korzystać ze środków transportu publicznego oraz jakich przepisów drogowych trzeba przestrzegać. Otóż po pierwsze kiedy jedziemy środkiem transportu publicznego zawsze trzeba kupować bilety i je oczywiście kasować. Gdy wchodzimy np. do autobusu , trzeba powiedzieć "dzień dobry" , ponieważ to świadczy o naszej kulturze . Gdy widzimy , że osoba starsza stoi , powinniśmy jej ustąpić miejsca. Jeżeli już chcemy słuchać muzyki , róbmy to w sposób dyskretny - Słuchawki . To niekulturalne słuchać muzyki na głos przy obcych ludziach. Kiedy żujemy gumę róbmy to po cichu - po co ktoś ma oglądać nasze zęby . Teraz coś o przepisach drogowych. Jeśli wysiadamy z autobusu , należy poczekać aż odjedzie - nie wiadomo czy coś nie nadjeżdża . Gdy chcemy przejść na drugą stronę ulicy , róbmy to w miejscach dozwolonych , lub obejrzyjmy się . Skoro już mowa o przechodzeniu przez ulicę , to dodam , że nie wolno przez nią przebiegać ! Można się wtedy potknąć i nie zdążyć zejść z ulicy przed samochodem. Jeżeli chcemy jeździć rowerem , musimy mieć kask oraz sprawdzone hamulce . Musimy także jeździć po prawej stronie , żeby nie utrudniać ruch zarówno pieszym jak i samochodom . To chyba wszystko . Mam nadzieję , że będziecie korzystać z tych przepisów , gdyż mogą one uratować wam życie .!