Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:20:57+01:00
Mierzenie, pamiętasz, rozbiegał, natomiast, narzędzia, starannie, nareszcie, polecenia, przedział
2 3 2
2010-03-12T15:23:01+01:00
Mierzenie
pamiętasz
natomiast
narzędzia
starannie
nareszcie
polecenia
przedział
chyba tak
1 1 1
2010-03-12T15:24:05+01:00
Mierzenie
pamiętasz
rozbiegał
natomiast
narzędzia
starannie
nareszcie
polecenia
przedział
1 1 1