Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T15:28:33+01:00
Na temat miasto czy wies- czyli wszystko o pracy

1. Jak sie pani pracuje w tej swietliwcy na wsi?
2. Wiem , że pracowała pani w Krakowie jako swietliczanka, co przyciaglo panią do takiej wioseczki?
3. Czy ma pani jakies porownania dzieci do maistowych i wiejskich?
4. Ktore pani zdaniem dzieci są bardziej kulturanle maisto cyz wies?
5. Co sprawia pani radosc w tej oto pracy?
6. ilu czniow ma pani tutaj na codzien?
7. Czy dzieci chetnie tutaj przebywaja?
8. Pomaga im pani lekcje odrabiac?
9. Czy ma pani jakiegos swojego ,, pupilka" tutaj w swietlicy?
10. Co mozna robic tutaj w wolnych chwilach?
11. jak dlugo czynna jst swielica?
12. Czy swietlica organizuje jakies wycieczki?
13. Jaka pani odczuwa satysfakcje pracujac tutaj?
2010-03-12T15:28:52+01:00
Jak pani wybrała ten zawód?
Czy sie pani podoba?
Czy lubi pani dzieci?
Czy lubi pani swoją prace?
Czemu pani woli uczyć w swietlicy we wsi niż w miście?
Czy ma pani czas na rodzine?
O której pani najpużniej kończy prace?
Czy ma pani swoich kolegów i koleżanki w pracy?
Czy lubi pani swojego dyrekrora?
Jle pani już tu pracuje?