Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T15:34:08+01:00
Moim zdaniem każdy powinnien naśladować ludzi wierzących w Boga. Powinniśmy naśladować ludzi którzy chodzą robią coś dobrego dla bliźniego.
Takim człowiekiem, godnym naśladowania był Jan Paweł 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:17:46+01:00
Moim wzorem do naśladowania jest karzdy kto wierzy w Boga, np. rodzice ,księża .Największym wzorem do naśladowania według mnie jest Jan Paweł II, był on posłuszny Bobu, nawracał innych, pomagał potrzebującym i chorym. Myślę ,że jest on godnym wzorem do naśladowania.