Przedstaw podane prędkości w podanych jednostkach [ wyniki zaokrąglij ] .
70 m/s = ____ m/h = ____ km/h
310 km/h = ____ m/h
31 m/s =____ m/h = ____ km/h
20 m/s = ____ m/h = _____ km/h
32 m/s = ____ m/h = _____ km/h
7 km/h = ____ m/h = ____ m/s
100 km/h = _____ m/h = _____ m/s
85 m/s = ____ m/h = ____ km/h
510 km/h = ____ m/h = ____ m/s
78 m/s = _____ m/min = _____ km/h


Z góry dziękuję za pomoc .

2

Odpowiedzi

2010-03-12T15:38:29+01:00
70 m/s = 0,70 m/h = 53 km/h
310 km/h = 29m/h
31 m/s =__10__ m/h = __35__ km/h
20 m/s = _49 m/h = _____65 km/h
32 m/s = __3__ m/h = __23___ km/h
7 km/h = __33__ m/h = ___32_ m/s
100 km/h = __3___ m/h = _____ m/s
85 m/s = __443__ m/h = _33__ km/h
510 km/h = ___234_ m/h = _34___ m/s
78 m/s = ___234__ m/min = ___45__ km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:38:57+01:00
70 m/s = 252000 m/h = 252 km/h
310 km/h = 310000 m/h
31 m/s =111600 m/h = 111,6 km/h
20 m/s = 72000 m/h = 72 km/h
32 m/s = 115200 m/h = 115,2 km/h
7 km/h = 7000 m/h = 2m/s
100 km/h = 100000 m/h = 28 m/s
85 m/s = 306000m/h = 306 km/h
510 km/h = 510000 m/h = 142 m/s
78 m/s = 4680 m/min = 280,8 km/h
1 5 1