Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ZuZX
  • Rozwiązujący
2010-03-12T15:32:04+01:00
Witaj Ania!
Pozdrowienia z pięknej wsi koło Gdańska.
Pogoda cudowna, ptaki śpiewają, a woda w stawie zimna jak lód.
Codziennie ganiam kury i chodzę na pole zbierać marchewki.

/podpis/
2010-03-12T15:38:48+01:00
Cześć Aneta!
Co u Ciebie słychać? U mnie świetnie. Jestem u Babci. Pogoda jest śliczna. Wszędzie unosi się zapach siana i jest takie świeże powietrze jak nigdy. Codziennie chodzę na spacery z psem babci-Azorem.Trochę się nudzę, ale za niedługo wracam. Pozdrawiam Cię serdecznie i całuję

...