Odpowiedzi

2010-03-12T15:33:43+01:00
Liczba pi po nocach nam się śni 3,14 w przybliżeniu obliczamy w oka mgnieniu każdy matematyk o tym śni by dokończyć liczbę pi. nie wiem czy dobre ale zawsze jakieś
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:35:25+01:00
Ma po przecinku tyle cyfr,
że pikuś przy nim logogryf,
kochana nasza liczba π,
wymieniam jej cyfry kilka dni,
bez niej jednak życie srogie,
po co se utrudniać, po co to Tobie?
obliczysz z nią każde pole,
jeżeli masz również podany promień w kole.
Obwód to pestka do podstawienia pod wzór,
liczba π nie stanowi bariery jak mur.
3 przecinek jeden cztery,
dalej nikt nie pamięta, bo co te bajery?
wystarczy, że mamy naszą liczbę π,
a tego co ją wymyślił, niech Bóg błogosławi.
Każdy człowiek, który wie co to π,
zawsze w życiu sobie poradzi.

proszę;D...