Odpowiedzi

2010-03-12T15:38:14+01:00
Jest to kościół pod wezwaniem Świętego Andrzeja – neogotycki (XIX w.), projekt Ferdinanda Martiusa poprawiony przez Karla Friedricha Schinkla.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:39:53+01:00
KOŚCIÓŁ ŚWIĘTEGO ANDRZEJA. w kościele na uwagę zasługują 3 dzwony z XV i XVII wieku. Ostatni pożar miasta i działania z okresu II wojny światowej zniszczyły, niestety, większość renesansowych i barokowych budowli, w tym wiele kamieniczek.

tylko tyle znalazlam :(