Odpowiedzi

2010-03-12T15:36:11+01:00
Dlaczego nie są tolerancyjni? Jesteśmy społeczeństwem jednonarodowym, mało zróżnicowanym i tradycyjnym, w którym wciąż dużą rolę odgrywa nauczanie Kościoła i postawa duchownych. Kościół z jednej strony prowadzi dialog z judaizmem, z drugiej przymyka oko na takie zjawiska jak sprzedaż literatury antysemickiej w świątyniach czy antysemickie wypowiedzi w Radiu Maryja. Utrudnia racjonalne zmierzenie się z problemem mniejszości seksualnych. Utrwala tradycyjny obraz kobiety.



LIcze na najlepsza;*
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T15:37:02+01:00
Niestety czesto spotykamy sie z nietolerancja wsrod osob coraz czzesciej są to osoby młode. Ludzie dorrosli są nietolerancyhni poniewaz podejrzewam nie znaja wlasnej wartosci , wypowiadajac slowa ktorych nie znaja znaczenia. Natomiast dzieci poniewaz brak im rodziców ktorzy cały dzien pracują nie wiedza co to milosc rodziecielska. Dzieci sa tez nie tolerancyjni bo ucza sie od innych np. rodzicow ktorzy kloca sie miedzy soba
1 5 1
2010-03-12T15:58:59+01:00
Uważam, że Polacy są nietolerancyjni ponieważ przez długi okres czasu Polska jako biedny kraj nie miał styczności z osobami innej rasy. Jako, że wiele osób co może być "śmieszne" nigdy nie widziało człowieka np rasy czarnej, widząc ją i mając znacznie ograniczone poglądy i brak tolerancji wobec innej rasy , możne dajmy na to wytknąć owego nieszczęsnego osobnika rasy negroidalnej (czarnej) palcem. Sadzę ,że Polacy są nietolerancyjni bo są rasistami. Najważniejsze wg mnie jest to by uświadomić sobie, że tamci to też ludzie którzy czują, kochają i mają uczucia, a każdy mądry człowiek nie powinien osądzać drugiego po pozorach, kolorze skóry. :D
3 3 3