Odpowiedzi

2010-03-12T15:45:05+01:00
Prawda jedyna

1. Prawda jedyna słowa Jezusa z Nazaretu
że swego syna posłał z nieba Bóg na świat.
Aby niewinnie cierpiąc zmarł za nasze grzechy
I w pohańbieniu przyjał winy wszystkich nas.

Ref.: Dzięki ci Boze mój za ten krzyż
Który Jezus cierpiał za mnie,
Jezus cierpiał za mnie.

2. Uwierz w Jezusa przecież on za ciebie umarł
Z miłości do nas przyszedł z nieba na ten swiat
Błogosławiony ten kto wierzy choc nie widział
Zaufaj dziś Bogu a na wieki bedziesz żył.

Ref.: Dzieki ci...

1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:45:58+01:00
Prawda jedyna

1. Prawda jedyna słowa Jezusa z Nazaretu
że swego syna posłał z nieba Bóg na świat.
Aby niewinnie cierpiąc zmarł za nasze grzechy
I w pohańbieniu przyjał winy wszystkich nas.

Ref.: Dzięki ci Boze mój za ten krzyż
Który Jezus cierpiał za mnie,
Jezus cierpiał za mnie.

2. Uwierz w Jezusa przecież on za ciebie umarł
Z miłości do nas przyszedł z nieba na ten swiat
Błogosławiony ten kto wierzy choc nie widział
Zaufaj dziś Bogu a na wieki bedziesz żył.

Ref.: Dzieki ci...


Prawdopodobnie to ta :)
1 4 1
2010-03-12T15:46:38+01:00
1. Prawda jedyna słowa Jezusa z Nazaretu,
że swego syna posłał z niebios Bóg na świat.
Aby niewinnie cierpiąc zmarł za nasze grzechy
i w pohańbieniu przyjął winy wszystkich nas.

Ref. Dzięki Ci Boże mój za ten krzyż, który Jezus
cierpiał za mnie, Jezus cierpiał za mnie.

2. Uwierz w Jezusa, przecież On za ciebie umarł
i z miłości do nas przyszedł z nieba na ten świat.
Błogosławiony ten, kto wierzy, choć nie widział
zaufaj dziś Bogu a na wieki będziesz żył.
1 3 1