Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:52:26+01:00
A=10 cm=1 dm
h=2,5cm0,25 dm

v=Pp*H
Pp=a2
Pp=1*1=1dm3

V=1*0,25=0,25dm3
1dm3=0,8kg
0,25 dm3-x
x=0,2kg
  • emru
  • Początkujący
2010-03-12T15:54:14+01:00
A=10cm
Pp=100cm²
v=100*2,5=250cm³
250cm³=0,25dm³
100%-0,8
25%-0,2

Waży 0,2 kg
2010-03-12T15:55:07+01:00
Obj. gran. to 250 cm² a to jest 0.25 dm²
0,25 x 0,8 = 0,2 kg
Ten słupek waży 0,2kg