Odpowiedzi

2010-03-12T15:50:07+01:00
Szkolna biblioteka zawsze na Ciebie czeka.

  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T15:51:18+01:00
1.Książka napala do wiedzy.
2.Posmakuj książki.
3.Biblioteka pełna wiedzy.
4.Biblioteka nasze ulubione miejsce.
dasz naj? ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T15:51:42+01:00
Biblioteka zaprasza do siebie duzego jak i małego człowieka.
wYPOZYCZAJ ksiązki z biblioteki POKAZ innym ze umiesz czytac:d