Odpowiedzi

2010-03-12T15:58:26+01:00
W tym niezwykłym zamku Kamila i Krzyś zobaczyli
po długich poszukiwaniach ducha w kajdankach
całego w plamach krwi.Przerazili się bardzo
krzycząc:
-aaaaaaaaaaaaaa!!!!
Lecz po pewnym czasie podszedł do nich to
przerażające coś mówiąc:
-Hejka nie poznajecie mnie przecież to ja
Maciek z waszej klasy.
Zdjął z siebie prześcieradło umazane czerwoną
farbą śmiejąc się do rozpuku.
Oni zaś zdziwieni i zawstydzeni że akurat
jemu dali się wywieść w pole powiedieli, że:
-dzięki niemu mieli najfajniejszą przygodę na tych wakacjach
27 2 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:09:08+01:00
Po jakimś czasie smok przestał źać i zobaczył że królewna i król uciekają z zamku i są smutni.Smok podchodzi do królewny,która mówi że zaniego wyjdzie. Potwur zesmutniał i już niechciał już zanią wyjść. Jednym machnięciem ręki odnowił zamek i księżniczka była szczęśliwa, a w nagrodę dała smokowi całusa.Uśmiechnięty smok poprosił jeszcze raz królewnę o ręke i ktulewna się zgodziła.Księżna i smok żyli w wielkim zamku, kolorowym zamku długo i szczęśliwie.

mam nadzieje że pomogłam :-))
33 2 33