1.opis stworzenia świata i człowieka a˛ gdyie znajduje się opis stworzenia świata b˛w jaki sposób człowiek jest podobny do Boga c˛jakie zadania Bóg zlecił człowiekowi d˛grzech pierworodny 2. Informacje o Abrahamie Kainie i Ablu oraz Wieży Babel proszę to będą pytania na teście

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:52:48+01:00
1 opis stworzenia świata znajduje się w biblii w księże rodzaju.
Bóg zlecił człowiekowi to żeby rozmnażał się i głosił ewangelię.
P.S. dalszej częsci nie wiem
2010-03-12T17:39:11+01:00
1.Opis stworzenia świata umieszczony jest w księże rodzaju.
2.Bóg stworzył człowieka podobnego do siebie. Człowiek jak Bóg jest zdolny do miłości, bo jest wolny i rozumny.
3.Bóg zlecił człowiekowi pielęgnowanie istot żywych i raju w którym żył.
4.Abraham-był pierwszym patryjarchą Izraela.Żył w pierwszej połowie 20 lub 18 w.p.n.e.Jego pierwotne imię to Abram.Zmarł w późnej starości.
Kain-syn Adama i Ewy, brat Abla,którego zabił na polu.Został za to ukarany przez Boga, wygnaniem z raju-Edenu.
Abel-syn Adama i Ewy, brat Kaina.Został zamordowany przez swego rodzonego brata na polu.
Wieża Babel-siedmio piętrowa budowla zbudowana z suszonej cegły.Na jej szczycie umieszczono świątynię.Została zburzona w 689 p.n.e.