Odpowiedzi

2009-10-24T17:03:06+02:00
Opór zależeć może od: kształtu przewodnika
trochę niedokładnie sformułowane pytanie ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T17:03:21+02:00
Opór elektryczny zależy od materiału i kształtu przewodników ( odbiornika ). Opór zależy dokładnie od oporu właściwego materiału, długości i od pola przekroju poprzecznego
1 5 1
2009-10-24T17:07:13+02:00
Opór elektryczny zależy od materiału i kształtu przewodników ( odbiornika ). Opór zależy dokładnie od oporu właściwego materiału, długości i od pola przekroju poprzecznego
R = r = l/s
r ( ro ) – opór właściwy materiału; jednostka u ukł. SJ W * m
a poza ukł. SJ ( praktyczna ) W * mm2/m
1 5 1