Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T16:56:39+02:00
Jeśli koty opuszczają dom, zapanuje w nim wieczna choroba. - If cats desert a house, illness will always reign there.

Biały kot zobaczony na drodze przynosi szczęście. - To see a white cat on the road is lucky.

Gdy kot domowy jest czarny, kochanków dziewczynom nie zabraknie. - Whenever the cat of the house is black, the lasses of lovers will have no lack.
2009-10-24T18:09:04+02:00
Aerophobia-lęk przed podróżowaniem samolotem
agoraphopia-lęk przed otwartą przestrzenią
arachnophobia-lęk przed pająkami
biposophobia-lęk wysokości
brontophobia-lęk przed burzą
claustrophobia-lęk przed małą, zamknięta przestrzenią
hematophobia-lęk przed krwią
hydrophobia-lęk przed wodą
keraunophobia-lęk przed piorunami
mikrophonbia-lęk przed zarazkami
musophobia-lęk przed myszami
pirophobia-lęk przed ogniem
tanatophobia-lęk przed śmiercią