Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:09:48+01:00
1. Pole magnetyczne jest to przestrzeń w której na umieszczone w niej magnesy i poruszające się ładunki elektryczne działają siły magnetyczne.

2. a) Ziemia
b) Magnesy
c) Przewodnik przez który płynie prąd
19 3 19
2010-03-12T16:11:54+01:00
Pole magnetyczne to stan przestrzeni, w której siły działają na poruszające się ładunki elektryczne, a także na ciała mające moment magnetyczny niezależnie od ich ruchu.
Pole magnetyczne wytwarza:
- zmienne pole elektryczne,
- ferromagnetyki,
- przewodnik z prądem.

Proszę Bardzo :)
73 4 73
2010-03-12T16:13:22+01:00
Pole magnetyczne to stan przestrzeni w ktorej sily dzialaja na poruszajace sie ladunki elektryczne a takz na ciala majace moment magnetyczny nie zaleznie od ich ruchy.pole magnetyczne wytwarza:
nie ktore materialy magnetyczne wytwarzaj pole magnetyczne spowodaowane superpozycja orbitalnych momentow magnetycznych elektronow
wytwarzane jest tez przez zmienne pole elektryczne
16 3 16