Janek rozpoczął lekcje o godzinie 8:00.Lekcje trwały po 45 minut , przerwy po 10 minut . O godzinie 10:35rozpoczela sie jedyna w ciagu dnia dluga przerwa, trwajacaaz 20 minut .
a) lie lekcji mial janek jesli mogl wyjsc ze szkoly juz o 12 :35
b)o ktorej godzinie konczy sie wszkole janka 7 lekcja

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:13:46+01:00
Lekcje są ułożone tak
1. 8.00-8.45
2. 8.55-9.40
3. 9.50-10.35
4.10.55-11.40
5.11.50-12.25
6.12.35-13.20
7.13.30-14.15
zatem
a) 5
b) 14:15
4 4 4
2010-03-12T16:16:21+01:00
A). 5 lekcji
b). 14: 15

Tak mi się wydaje.
2010-03-12T16:27:15+01:00
A) miał 5 lekcji
b) 7 lekcja kończy się o 14:15