Odpowiedzi

2010-03-12T16:11:08+01:00

5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
7x=54+30
7x=84/:7
x=12

Odp.Poprawnych zadań zrobił 12.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:11:36+01:00
X-dobre odpowiedzi
x-15-złe odpowiedzi

5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
7x=54+30
7x=84/:7
x=12

odp.odpowiedział dobrze na 12 pytań
1 5 1
2010-03-12T16:13:34+01:00
Szymon zdobył 54 punkty ze sprawdzianu składającego się z 15 zadań.Za każdą dobrą odpowiedź otrzymywał 5 punktów ,a za każdą złą lub brak odpowiedzi tracił 2 punkty.Ile zadań rozwiązał prawidłowo.

x - zadania rozwiazane prawidłowo
15-x -> zadania nie rozwiązane lub zle rozwiązane

5*x - 2(15-x) = 54
5x - 30 +2x = 54
7x = 84/7
x=12