Odpowiedzi

2010-03-12T16:11:52+01:00
Guziki na monitorze masz do ustawienia obrazu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:13:20+01:00
Ustawienia obrazu: prawy przycisk myszki-wlaściwości-ustawienia i tam masz rodzielczość ekranu i tam sobie ustawiasz
jeżeli to nie wypali to zmieńsobie rozdzielczość w ustawieniach gry
2010-03-12T16:14:38+01:00
Naćiśnij prawy przycisk myszki wejdź w właściwości i ustawienia zmień rozdzielczośc